Translate

7 Mart 2014 Cuma

Tereson

Yaz mevsimi giderek yaklaşıyor ve sıcak günler bizi bekliyor. 2013'ü 2014'e bağlayan kış ayları mevsim normallerinin üstünde, bu kadar sıcak yaşanmışken bu yaz mevsiminin ne kadar sıcak geçeceğini düşünmek bile istemiyorum.

Yaz mevsimi benim için ıslak koltuk altları demek. Gerçi benim -tabiri caizse- şapır şapır terlemem için yaz olmasına gerek bile yok. Bu işi kış aylarında oturduğum yerden bile başarılı bir şekilde gerçekleştirebiliyorum ve bu durum o kadar sinir bozucu ki...

Bir ara bu durumu o kadar çok takıntı haline getirmiştim ki dışarıda gezerken her dükkanın camından ya da dükkan aynalarından hep koltuk altlarıma bakardım. Durumun beni teselli eden tek yönü ise terimin kokmuyor olması.


Gelelim ürünümüze. Bu ürünü aldığımda bu kadar popüler olduğunu bilmiyordum. Ne vaat ediyorsa gerçekleştiriyor. Tek kelimesi yalan değil. Üzerinde yazdığı şekilde kullandım ve ilk kullanımda hemen koltuk altımı kupkuru yaptı. İlk kullanımdan işe yarayacağı belliydi ancak ben de şöyle bir etkisi oldu: Koltuk altım dışında her tarafımdan ter fışkırmaya başladı. Özellikle de sırtımdan. Acaba geçer mi diye bir süre daha kullandım ama geçmedi. E haliyle bu durum daha da sinir bozucuydu. Ben de ürünü kullanmayı bıraktım.

Ürünü kullanırken ayrıca aklımda hep bir soru işareti vardı: " Acaba bu ürün ne kadar sağlıklı? " Sonuçta ter kanallarını tıkıyor ve doğal olanın önünü kesiyor. Ayrıca koltuk altlarımızda kullandığımız ürünleri gerçekten ince eleyip sık dokumamız gerek. Çünkü bu alanda kullandığımız ürünler göğüs kanserini tetikleyici etkilere sahip olabilir.

Ama gene de gerçekten terlemek istemediğim zamanlarda çok nadir olarak kullunacağım. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder