Translate

20 Mart 2014 Perşembe

Avon Colour Expert Mega Palette

Çok uzun zamandır far paleti almak niyetindeydim. Hem fiyatı uygun olsun hem de kaliteli olsun istiyordum. Ama bununla ilgili hiçbir araştırma da yapmamıştım açıkçası.


Fırsat 2013 sene sonu Avon Katoloğu ile ayağıma geldi. Yılbaşı için özel olarak ürettikleri büyük makyaj paletini yani Avon Colour Expert Mega Paletti'yi görür görmez vuruldum. 36 renk göz farı, 36 renk dudak parlatıcı, 6 renk allık, 1 adet göz farı aplikatörü, 1 adet dudak parlatıcı aplikatörü, 1 adet allık aplikatörü var içinde. Fiyatı da 70,00 TL civarındaydı.


 Gelelim ürünü incelemeye. Far renkleri çok güzel, çok kullanışlı. Çoğu simli ya da ışıltılı ki benim için bu bir artı ancak pigmentasyonları kötü. Far renkleri gördüğünüz gibi olmuyor sürüldüğünde. O güzel, canlı renkler sürüldüğünde açık tona dönüyor. Geçen gün 3 ton yeşil ile göz makyajı yaptım, sanki 1 ton yeşil kullanmışım gibi oldu. Kullanım öncesi de muhakkak farın fazlalığını alın, aksi halde bütün far tozları gözünüzün altına dökülüyor ve sonrası cinnet.


 Parlatıcı renkleri de çok güzel, çok kullanışlı ancak farlarda olduğu gibi sürüldüğünde daha açık renge dönüyor ki bu yazıyı hazırlayana kadar ben bunları ruj sanıyordum ve o niyetle kullanıyordum. Parlatıcı olarak değerlendirirsem haklarını veriyorlar diyebilirim. Ancak gramajları oldukça az.



Allıkların renklerini de beğeniyorum ancak tazelemek gerekiyor. Allıklardan biri aydınlatıcı biri de kontör yapmak için kullanılabilinir.

Ürün yorumuyla ilgili bütün cümlelerim olumlu başlayıp olumsuz bitti madem bir de tasarımıyla ilgili aynı şekilde bir yorum yapayım. Tasarımı çok şık, aynalı olması da büyük avantaj bence ancak farların ve parlatıcıların yan yana bulunmasından dolayı farların tozları parlatıcılara yapışıyor. Benim için büyük bir sorun değil bu hatta bununla ilgili çözüm olabilicek bir fikir aklıma geldi şimdi. Aşağıda fotoğrafını paylaştığım ve ürünün içinden çıkan plastik aparatı ikiye keserek, parlatıcıları bununla koruma altına alabilirsiniz.



Bana öyle geliyor ki bu ürün daha çok makyaj yapmaya yeni başlayan genç kızlara yönelik bir ürün olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder