Translate

6 Haziran 2014 Cuma

Syoss Bukle Kontrol Köpük


Çok uzun zamandır köpük kullanıyorum ve favorim Loreal'in saç köpükleri. Ancak bu favori ürünüme en azından bir alternatif bulmak istiyorum. Yakın zamanda Pantene Pro-V Yoğun Nemlendirici Saç Bakım Köpüğü'nü denemiş ve çok beğenmiştim. Şimdi sıra Syoss Bukle Kontrol Köpükte.

Ürünün vaadi şu şekilde;

* Uzun süre kalıcı bukleler, mükemmel hareketlilik ve yumuşaklık sağlar.
* Saçınızda belirgin bukleler yaratır, doğal bir parlaklık verir.
* Saç makinelerinden yayılan yüksek sıcaklığa karşı kalkan görevi görür ve saçınızı kurumaya karşı korur.

- Ürünümüz 250 ml
- Kıvamı normal saç köpüklerinden biraz daha sert
- Saçı ağırlaştırmıyor
- Saç, ürünü çabucak emiyor
- Saçlarımı sertleştirmeden şekillendiriyor
- Saçlarıma yumuşak bir görüntü ve his veriyor
- Dalgalı ve ara ara kıvırcığımsı saçlarımın dalgalarını ve kıvırcıklıklarını daha belirgin hale getirdi
- Ancak saçımı tam istediğim şekle sokmuyor. Ben hafif kabarık saçı seviyorum ancak bu ürün ile istediğim kabarık şekli yakalayamadım
- Ne güzel ne de kötü bir kokusu var. Tam olarak tarif edemeyeceğim ancak belki de profesyonel bir ürün olduğu için kuaför salonlarında duymaya alıştığımız bir kokusu var.

Kullanımı : Kullanmadan önce iyice çalkalayın. Başlığı aşağı doğru tutarak köpüğü avucunuza püskürtün. Saçınıza dilediğiniz şekli verin. Fön ısısı köpüğün etkisini arttırır. Başlık tıkandığı takdirde köpük başlığını arkaya itin, ılık suyla çalkalayın. Durulanmaz!

Ben banyodan sonra ıslak saçlarıma uyguluyorum.
Ürünü genel olarak beğendim. Ancak hem saçımı istediğim kadar kabartmadığından hem de fiyatından sebep tekrar alıp kullanacağım bir ürün değil.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder