Translate

8 Haziran 2014 Pazar

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


- Ürün Garnier Skın Naturals serisinin bir ürünü,
- 400 ml lik plastik, şeffaf, silindirimsi, yuvarlak hatlara sahip dikkat çekici bir ambalajda,
- Su'dan birazcık daha koyu kıvamda,
- Parfümsüz,
- Hassas ciltler için üretilmiş,
- Kapak kısmı çok kullanışlı. ( Ürünü yeteri miktarda almanızı sağlayan bir şekilde. )

Eveeeet! İşte ürünün en genel özellikleri böyle. Peki ya ürünün vaad ettikleri ve bende ki etkileri...

1 - Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu Benim İçin Uygun Mu?

Evet, eğer tek bir hareketle makyajınızı temizleyecek; etkili, hızlı ve kolay kullanımlı bir ürün arıyorsanız uygundur. ( Ürünün arkasında yazan )

1 - Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu Benim İçin Uygun Mu?

Hayır, tek bir hareketle makyajı temizleyen bir ürün olduğunu iddia eden ama gerçekte öyle olmayan; etkisi, hızı ve kolaylığı tartışılır bir ürün aramıyorsanız uygun değil. ( Naçizane fikrim )

2 - Farkı Nedir?

Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu, yüz, göz ve dudaktan tek bir hareketle, durulamaya gerek kalmadan makyajı temizleme, cildi arındırma ve rahatlamanın en kolay yollarından biridir. ( Ürünün arkasında yazan )

2 - Farkı Nedir?

Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu, burada da hala tek bir hareketle makyajı temizlediğini iddia ettiği gibi yüz, göz ve dudak makyajında da yani yüz makyajının tamamında da etkili olduğunu iddia ediyor. Yüz ve dudak makyajı için hadi bir nebze işe yaradığını söyleyebilirim ancak göz makyajında tam bir fiyasko. ( Anlatıldığı kadar mucizevi bir ürün olmadığından fiyasko kelimesini uygun gördüm. ) Mantıksal olarak da şöyle düşünüyorum; göz makyajı çıkarması en zor makyajdır. Bu makyajı çıkarabilmek için daha etkili bileşenler kullanmak gerekir ki bunu yaparsa da bu sefer bu bileşenler yüz ve dudak makyajı için uygun olmayacaktır. Hatta buradan yola çıkarak aslında performansı hakkında bir fikir sahibi bile olabilirsiniz. Makyaj temizleme rutinimde su vazgeçilmez temizleyicimdir. En doğalı, en safı..vs. Dolayısıyla benim için ancak su bulamadığımda durulanmayan bir ürün olabilir. Aksi halde bu ve bu gibi ürünlerin öncesinde yada sonrasında muhakkak su kullanırım. ( Naçizane fikrim )


3 - Nasıl Etki Eder?

Garnier benzersiz teknolojisi ile makyajı temizler ve ciltteki kalıntılara mıknatıs gibi yapışır.
Sonuç: Tertemiz bir cilt.
Rahatlatıcı formülü hassas ciltler de dahil tüm cilt tipleri için uygundur.
Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nun 400 ml lik şişesi temizleme pamuğu ile 200 kez kullanım sağlar. ( Ürünün arkasında yazan )

3 - Nasıl Etki Eder?

Garnier benzersiz teknolojisi ile makyajı temizler ve ciltteki kalıntılara mıknatıs gibi yapışsaydı da keşke bunları yazmasaydım.
Sonuç : Temiz bir cilt diyelim de iyice yerin dibine sokmayalım.
Rahatlatıcı bir formülü olmadığı gibi çoğu kişide uygulamadan sonra yapış yapış bir his bıraktığını söylüyor ki banada buna yakın bir his oluşturdu.
Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nun 400 ml lik şişesi temizleme pamuğu ile 200 kez kullanım sağladığını iddia ediyor. Bu konuda birşey söyleyemiyor ve susuyorum. ( Naçizane fikrim )

4 - Nasıl Kullanılır?

Yüzünüz, gözleriniz ve dudaklarınıza bir pamuk yardımıyla ovalamadan uygulayın, Durulamaya gerek yoktur. ( Ürünün arkasında yazan )

4 - Nasıl Kullanılır?

Yüzünüze, gözlerinize ve dudaklarınıza bir pamuk yardımıyla ovalayabildiğiniz kadar ovalayarak uygulayın. Benim için her zaman durulamaya gerek vardır. ( Naçizane fikrim )

Bu ürünü aldığımda hiçbir yerde adını duymamıştım. 17,50 TL gibi bir para vermiştim. Nasıl içim gitmişti. Böyle bir performanstan sonra inanın çok daha fazla üzülüyorum.

1 yorum:

  1. bende sevmiştim bu ürünü :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr
    sevgiler

    YanıtlaSil