Translate

4 Haziran 2014 Çarşamba

Avon Foot Works Exfoliating Scrub


Ayak bakımı benim için önemlidir ama genelde oturduğum yerden keşke şöyle olsaydı keşke böyle olsaydı diyen tiplerdenim. :) Ama gene de çok vahim değil. En azından banyodan banyoya topuklarımı törpülüyorum ve arada böyle ürünler kullanmaya çalışıyorum.

Ayak peelingi daha önce hiç kullanmamıştım. Ürünü görünce de ilgimi çekti. Yüzümüze uyguladığımız peeling gibi olacağını düşündüm. Ayrıca ürün ayakların kuru ve pul pul olmuş ölü deriyi arındırıp bakım yaptığını söylüyor. Benim ayaklarımda böyle bir sorun yok. Hatta kuaförüm ayaklarımın temizliğini özellikle topuklarımı çok beğenir.

- Ürün kiraz özlü
- Kokusu ne çok güzel ne de çok kötü
- Serinin nemlendirici losyonu ve serinletici ayak spreyi de var
- 75 ml lik ambalajda
- Yapısı yüz için kullanılan peelingler gibi


Evet benim ayaklarımda pul pul olmuş ölü deri yok ama olsa da bu ürünün ölü derileri temizleyebileceğini düşünmüyorum. Çünkü topuklarımı törpülerken ayaklarımın diğer kısımlarınıdaki ölü derileri de törpülüyorum ve inanın bu işlemi yaparken neredeyse kan ter içinde kalıyorum, yüzüm kızarıyor vs. Dolayısıyla kremsi bir yapıya sahip içinde sadece pütürcükler olan bir ürünün bu temizleme işlemini yapabileceğini hiç sanmıyorum.

Ürünü kullanmaktan hoşlanıyorum, bana değişik geldiği için ama kesinlikle bi ikincisini almam.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder