Translate

4 Mart 2014 Salı

Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendili

Ürün Adı : Nob Naıl Polısh Remover Pads
Çeşitleri : 5 Farklı Meyve Aromalı (Elma, Gül, Üzüm, Aloe Vera ve Portakal Aromalı)
Adet :  30 Adet ( 1 kutuda )
Fiyat : 3 TL - 6 TL arası
Ürün Özeti : İncecik ve yuvarlak bir görünüme sahip. Vitamin ve nemlendiricilerle zenginleştirilmiş olmasının yanı sıra çok yağlı bir yapısı var.
Kullanım Şekli : Ojeli tırnağınızın üstüne koyup, iki ya da üç saniye bekledikten sonra ojeyi silebilirsiniz. Ellerinizi durulayın ya da kağıt peçete ile silin. 

Bu ürünü çok uzun bir süre önce ergonomik yapısından dolayı almıştım. Seyahatlerimde el çantamda taşımanın kolay olacağını düşündüğümden... Fakat parmaklarda oldukça yağ bırakıyor ve bu beni çok rahatsız ediyor. Gerçi kutunun arkasındaki kullanım şekli bölümünde; " Uygulamadan sonra ellerinizi durulayın ya da kağıt peçete ile silin " demekte ama bu sefer de kullanımı pratik olmaktan çıkıyor.

Ben iki parça ürün kullanarak ojelerimi çıkarıyorum. Böylesi daha temiz oluyor. Ürünü kullandıktan sonra aseton ile kalanları silme ihtiyacı duyuyorum. Fotoğrafta göreceğiniz pamuktaki ojeler, ürünün çıkaramadıkları...
İnternetten araştırdığım kadarıyla üründen memnun olanlar da oldukça fazla. Ancak benim için; tavsiye etmediğim gibi kesinlikle kullanacağım ürünler arasında da yer almıyor. Siz gene de karar verirken asetonların tırnakları kurutucu özelliği olduğunu unutmayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder