Translate

26 Mart 2014 Çarşamba

Flormar Smoky Eyes

Ürün Adı : Flormar Smoky Eyes Carbon Black Waterproof
Fiyat : 13,90 TL
Kullanım Amacı ve Özellikleri : Yumuşak yapısı ve pratik ambalajı ile Smokey Eyes Carbon Black Waterproof Eyeliner buğulu gözler makyajı için son derece rahat kullanım imkanı sunar. İçerdiği Carbon Black pigmenti siyah renge yoğunluk kazandırır. Suya dayanıklılık özelliği sayesinde göz makyajının her durumda kusursuz görünmesine yardımcı olur.

Smoky Eyes makyajına merak sardım bu aralar. Pratik olacağını düşündüğüm için de bir smoky eyes kalemi ile bu işi öğrenmeye karar verdim ve marka gözetmeksizin Watsons dan yaptığım alışveriş esnasında gözüme çarpan, ambalajını beğendiğim bu ürünü aldım.

Ürün iki taraflı. Bir tarafı göz kalemi bir tarafı da göz kalemini buğulu şekle getirmek için kullanacağınız aplikatörü.


Ürünün kalem tarafı sürümü kolay, yumuşak ve sizi tatmin edecek bir siyahlığa sahip. Ancak sünger kısmı benim hiç mi hiç hoşuma gitmedi. Ellediğiniz zaman yumuşağımsı bir yapısı var ama iş gözünüze sürdüğünüz kalemini dağıtmaya gelince gözkapağı gibi hassas bir bölge için sert ve bu aplikatörle kalemi dağıtmak zor. Bu benim ilk smoky eyes kalemi deneyimim. " Acaba süngeri olması gerekli sertlikte, kaleminin mi daha da yumuşak olması gerekiyor?" bilemedim.



Youtube'dan izlediğim videolarla da şu kanıya vardım ki smoky eyes makyajı için kalemler pratik ürünler değil. ( Youtube'den sadece Maybelline Smoky Eyes kalemini izledim ) Eğer imkanım varsa bu makyajı far paletiyle yapmayı tercih ederim. Ancak yanınızda far paleti taşımak yerine sadece bir kalem taşımak çok daha avantajlı yeri geldiğinde.

Ürünün kalıcılığı ile ilgili fikir ayrılıkları oldukça fazla. Kimi oldukça kalıcı bulurken kimi de kalıcı olmadığından yakınıyor.

Yukarıda ki yazıyı yazıp kendimi en yakın Gratis'e attım başka bir markanın smoky eyes kalemini alıp deneyimlemek için. Başka bir markanın ürününü elimde denedim ve çok beğendim ancak fiyatı bir göz kalemi için oldukça pahalı olduğundan alamadım. İlk indirimde bu kalemi alıp denemek için sabırsızlanıyorum. Elimdeki etkisini gözümde de gösterirse eğer " İşte budur! " diyeceğim.

Ürünlerle ilgili yorumlarınızı lütfen benimle paylaşın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder