Translate

10 Nisan 2014 Perşembe

Alıx Avien Glitter Eyeliner

Simli göz makyajını severim. Alıx Avien'in de bu simli ürününü görünce hemen aldım. ( Glitter; parıltı, parlaklık demek. ) Ben sitesinde 6 numara ile belirtilen beyaz renkli ürünü aldım. Ama bu rengin dışında birbirinden canlı ve güzel 5 renk seçeneği daha var.


Ürünün vaadi şu şekilde : İçerdiği mikro simler göz çevresine ışıltı verirken su bazlı formülü gözü tahriş etmez.


Her ne kadar adı parlak eyeliner olsa da bu ürünü bildiğimiz tarzda eyeliner olarak kullanmak pek mümkün değil. Çünkü yapısı ve fırçası ile göze düz bir hat çekmek çok zor.


Ürünü ilk olarak eyelinerın üzerinde kullandım.




Makyajın bütünün de çok şık göründüğünü söylemem gerek.





Smoky eyes makyajımın üzerinde denedim.



Göz kapağımın tamamına, farın üzerine uyguladım.

Önce Avon Göz Farı Bazı kullandım. Üzerine gene Avon Makyaj Paletinden göz kapağımın tamına açık renk bir farı baz olarak kullandım ve göz kapağıma asıl farı uyguladım.





Yukarıda ki 4 fotoğrafta simi uygularken önce ürünü bir miktar parmağıma sürdüm sonra tüm göz kapağıma tampon hareketlerle dağıttım. Fotoğraflarda çok belli olmadı :( ama gözüktüğünden daha parlak bir görüntüsü var.





Yukarıda ki 5 fotoğrafın simini ürünün fırçasıyla uyguladım. Önce göz kapağıma uyguladım. Ancak böylesi rahatsız etti. Bazı fotoğraflarda dikkatinizi çekmiştir belki sanki ürün göz kapağımda toplanmış gibi duruyor. Ancak oraları göz kapağımın yapışmasından dolayı öyle oldu. :) Dolayısıyla ürünü parmağımla tüm göz kapağıma dağıttım.

Bol bol fotoğraf paylaşıp ürünü duruşunu göstermeye çalıştım. Umarım bu fotoğraflar size ürünle ilgili bilgilendirmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder