Translate

8 Ekim 2014 Çarşamba

Ürün Özetleri - 1

 Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendili





"Parmaklarda oldukça yağ bırakıyor ve bu beni çok rahatsız ediyor... Ancak benim için; tavsiye etmediğim gibi kesinlikle kullanacağım ürünler arasında da yer almıyor." demiştim ürünü yorumlarken. Aynen de öyle oldu. Hatta elimdekini de başkasına verdim.













"Benim için büyük, insanlık için küçük bir buluş: Essence Dudak Kalemi 10 Femme Fatale. Nereden başlasam, nasıl anlatsam bilemiyorum. Mükemmel, destansı, süper... vs. gibi kelimeleri tanımlamalarımda kullanan/kullanabilen bir insan değilim çünkü ince eleyip, sık dokurum. Bir de mevzu burada yaptığım gibi deneyimlediğim ürünleri sizlere anlatmak olunca bunu daha da çok yapıyorum ama bu ürünü tek kelimeyle anlatmam gerekirse, MUHTEŞEM bir dudak kalemi." demiştim ürünü yorumlarken. Çokta güzel demişim. :)) İmkan oldukça bu kalemlerin farklı renklerinden alıyorum. Hatta piyasadan kalkar korkusuyla yedeklemeyi bile düşünüyorum bol bol.




                                                                                                
Cettua Oil Control Tissue






"Uzun süreli bir çözüm değil belki ama en azından günü kurtarabileceğimiz harika bir ürün. Üstelik çok da ergonomik." demişim ürünü yorumlarken. Daha ergonomik yağ emici mendiller piyasada mevcut. Hatta bu aralar iki farklı markanınkini deneme aşamasındayım. Ancak öyle görünüyor ki, vazgeçilmez ürünüm bu olacak.







  
Selin ve H&M Vücut Spreyleri





 "İki ürünün kokusu da çok güzel ancak ben H&M'nin kokusunu biraz daha fazla seviyorum. Yani mevzu koku olsa, gönlüm H&M den yana ancak mevzu ışıltı olunca Selin farkını atıyor." demişim ürünü yorumlarken. O günden bu güne pek fazla kullanmadım ürünleri ancak hala aynı düşüncelerim devam ediyor.




                                                                         

     



Cettua Burun Bandı ve Gözenek Temizleyici Bantlar





"Görmeden inanmam " dediğim bu ürünlerin işlevine, uygulayınca inandım. :) Siyah noktaları gerçekten temizliyorlar. Tabi %100 bir temizlikten bahsetmiyorum. Ama fiyatına karşın gösterdikleri performans muhteşem." demişim ürünü yorumlarken. Bu markanın dışında iki farklı markanın bantlarından denedim. ( Bir tanesini yorumladım, diğerini henüz yazmadım. ) Ancak öyle görünüyor ki, vazgeçilmez ürünüm bu olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder