Translate

20 Ekim 2014 Pazartesi

Essece Eyebrow Stylist Set ( Essence Kaş Kiti )

Yaklaşık bir sene öncesine kadar kaşlarını boyayan birisi değildim. Ama ne zaman instagramda @makyajmalzemesi profilini açtım, o vakit her türlü ürünü kullanmaya başladım.


İşte bunlardan biri ve bu aralar elimin en çok gittiği Essence Kaş Kiti.

Bu kaş kitinin iki çeşidi var.

1. renk seçeneği: 01 natural brunette style ( ki bendeki bu renk )
2. renk seçeneği: 02 natural blonde style ( ki herkeste 01 numaralı olandan var. Sanırım bu renk seçeneğini bulmak zor. )


Ürünün tamamı bu şekilde. İçinden üç adet kaş şablonu çıkıyor. Kaş yapınıza en uygun olanı seçip kaş boyamanızda kullanabilmeniz için. Ben bu şablonları hiç kullanmadım. Bana pratik gelmiyor. Kaşlarını alırken de bu şablonları kullananlar varmış. Bu bilgi de aklımızın bir köşesinde dursun. :)


Ayrıca minik bir fırçası var. Kılları oldukça sert. Bu fırça da bana pratik gelmediğinden kullanmıyorum.


Ürünü ilk elime aldığımda çantaya atmalık, pratik bir ürün diye düşündüm. Ama kabı çok kalitesiz. Fotoğraftan belli oluyor mu bilmiyorum ama kapağı yana doğru çekilerek açılıyor ve hiç sıkı değil. Yani çantaya attığınız anda açılıp çantanıza dağılacak bir ürün.


Uygulamasını kolay buluyorum. Gün sonuna kadar başarılı bir şekilde kaşlarımda kalıyor. Akma, bulaşma vs. yapmıyor. Görünümü doğal. ( Tabii bu sizin ürünü kullanabilme yeteneğinize göre değişkenlik gösterebilir. ) Gün sonunda temizlemesi de kolay. Ben en açık rengini kullanıyor, daha sonra o rengin bile kapatamadığı boşlukları koyu olanla dolduruyorum.

Evet bu ürünü gerçekten beğenerek kullanıyor ve tavsiye ediyorum.

1 yorum:

  1. Hi! WONDERFUL Post.thanks for share..more wait ..Yo, simply changed into alert to your
    Black Label No post via Yahoo, and found that its truly informative. I'm gonna watch out for brussels. I'll appreciate when you continue this in future. Lots of other people might be benefited out of your writing. ThankxI am impressed, I have to say.http://www.healthsupreviews.com/black-label-no/

    YanıtlaSil