Translate

28 Ağustos 2014 Perşembe

Nitro Canada Burun Bandı


Kutusuyla " Ben kaliteliyim beni denemelisin, hiç pişman olmayacaksın " düşüncesi oluşturan bu ürün, tam bir FİYASKO!!

Ürünün vaadleri şu şekilde;

- Derinlemesine temizlik sağlar.
- Su ile aktif hale gelen özel bir bileşen içerir.
- Bu bileşen sayesinde gözenekleri tıkayan kir ve kalıntılara yapışarak ciltten arındırılmasını sağlar.
- Özel dokusu sayesinde burun gibi oval, eğimli tene kolayca yapışır.
- Hoş kokusu sayesinde cilde taze ve temiz bir his kazandırır.
- Cildinizi temizleyerek taze, yumuşak ve duru bir görünüm kazandırır.


Kullanım Şekli;

1- Uygulanacak bölgeyi su ile ıslatın
2 - Bandı açınız
3 - Bandı yapıştırın. Bant su ile aktif hale gelir.
4 - Bandı burun üzerine yapıştırdıktan sonra 10-15 dk bekletiniz.
5 - Bandı dikkatlice çıkarınız.

Kutusunu incelediğimde bana kaliteli görünen bu ürünün fiyatı, daha çok satılan burun bantlarıyla karşılaştırdığımda daha pahalıydı. İçinde 5 adet ürün var. Bu yazıyı yazmadan önce son bir kez daha deneyeyim bari diyerek uyguladığımla beraber 3 tanesini bitirdim. Her defasında " Acaba yanlış bir şey mi yapıyorum?" diyerek bi umutla uyguladım. Ama sonuç hiçbirinde değişmedi.


- Bandın yapısı sert. 
 - Kokusu da...nasıl desem böyle uhu, tutkal yada bunlara benzer bir yapıştırıcı gibi kokuyor. 
 - Yapısı sert olunca su ile yapışması da zor oluyor.
- Özel doku dedikleri bandın genişlemesine yardımcı toplamda 5 adet boyuna atılan kısa çizikler. Bunların dışında özel olarak adlandırılabilecek hiçbir şey yok.
 - Ürün kesinlikle hiçbir işe yaramıyor.

Gördüğünüz yerde kaçın olmadı ölü taklidi yapın derim.

1 yorum:

  1. Ben de denedim. Hiç almanıza gerek yok. Hayatımda kullandığım en boktan ürün diyebilirim. Galiba ürün bile değil bu. Prototip daha doğru bir tanım olur. Olmamış çünkü... Adamlar taşak geçmek için satıyorlar bence.

    YanıtlaSil