Translate

22 Ağustos 2014 Cuma

Dırty Works DETOX MASK

Uzunca bir aradan sonra herkese MERHABA! 

Dile kolay, en son ürün yazımı 8 Haziran tarihinde yayımlamıştım. Birkaç gün sonra da uzunca bir tatile çıkmam sebebiyle bloğumda hiçbir şey yayımlayamadım. ( ki instagram'dan takip edenler bunun sebebini çok iyi bilirler ). İşin güzel yanı tatilden dolu dolu bir sürü düşünceyle dönmüş olmak. Bir sürü yazı yazmak, bir sürü makyaj yapmak ve bunları sizinle paylaşmak istiyorum.

Gelelim bugünkü ürünümüz; Dirty Works Detox Mask'e



En kısa açıklamasıyla, Yabanmersini Ekstresi İçeren Kil Maskesi diyebiliriz. Kili cilt temizliğinde pek çoğunuzun kullandığını, kullanmasa bile en azından bir kere duyduğunu sanıyorum. Ancak ürünü incelemeye geçmeden önce, çok kısa bir şekilde " Kil nedir, faydaları nelerdir?" sorusuna bir açıklık getirelim.

Kil Nedir?

Tarih boyunca insanoğlunun sağlık ve güzellik ürünü olarak kullandığı kil; demir, alüminyum, magnezyum, kalsiyum, silisyum, çinko gibi doğal mineraller içerir. Vücudu toksin maddelerden arındırma özelliği olan kil, canlı çamur olarak adlandırılmıştır.

Beş ayrı tip kil çeşidi bulunmaktadır.

Beyaz Kil : Cildi rahatlatır ve yumuşatır.
Pembe Kil : Donuk, yorgun ve canlılığını yitirmiş cilt tipleri için uygundur. Ayrıca mükemmel bir cilt temizleme özelliği vardır.
Kırmızı Kil : Kuru ve Hassas cilt tipleri için uygundur.
Fransız Kili : Mineraller açısından en zengin kil çeşididir. Bu yüzden en çok tercih edilen kil türüdür. Cildi temizleme, detoks, deri dökülmeleri vb. durumlar için faydalıdır.
Yeşil Kil : Deri altındaki toksinleri ve iltihaplanmaları gideren, özellikle sivilce problemi yaşayanlar için önerilen kil çeşididir.

Ürün hakkında;

- Ürün çok şirin ve çok tatlı ambalajıyla hemen dikkat çekiyor ve gözden kaçırma olasılığını en aza indiriyor.
- Ambalajı 100 ml
- Yabanmersini ekstreli

Ürünün vaadi;

- Cildinizin tekrar nefes almasını, kirleri dışarı çekerek taze, canlı ve güzel bir cilt oluşumunu sağlamak.

Kullanımı;

- Maskeyi ince bir tabaka halinde temizlenmiş yüzünüze, boynunuza ve dekolte bölgenize sürün. 10 dk. bekletin. Ilık suyla yıkayın ya da nemli ıslak mendil ile silin. Nazik hareketlerle kurulayın. Haftada bir kez ya da cildinizin ihtiyaç duyduğu sıklıkta kullanabilirsiniz.


Yurakıdaki fotoğrafta görüldüğü üzere ürünün ağız kısmı yeteri miktarda ürün almanızı sağlayacak şekilde yapılmış.


Ben ürünü çok sevdim ve üründen çok memnun kaldım. Orta yoğunlukta bir yapısı var. Cilde çok kolay bir şekilde dağılıyor. Ürünü yüzüme ve boynuma parmaklarımla uyguluyorum. Her ne kadar ürünü 10 dk. sonra ciltten çıkarmak gerekse de ben 20 dk. ya yakın bekletiyordum ama bunun zararlı olabileceğini bu yazıyı hazırlayana kadar bilmiyordum. Cildimdeki fazla yağı güzel bir şekilde alıyor ve cildimi arındırıyor. Kokusunu ilk önce garipsemiş olsam da şimdi çok beğenerek kullanıyorum. Ürünün beğenmeyeceğiniz tek yönü kokusu olabilir. Çünkü alışılagelmiş bir koku değil. Buna rağmen tekrar alıp kullanacağım ürünler arasına girdi bile.

Kil Maskeleri Hakkında;

- Kil maskesi faydalı diyerek her gün uygulamayınız. Cilt yüzeyindeki faydalı hücreler cilt yüzeyinde kalmalıdır.
- Her zaman yeteri miktarda kullanmak gerekir. Yüzü fazla gerdiği için sık kullanan kişilerde kırışıklıklara neden olabilir.
- Tavsiye edilen haftada bir kullanılmasıdır.
- Kil maskesi söylenilen süreden fazla yüzde tutulduğunda dakikalar sonra yanma hissi verebilir.
- Kil maskesini söylenilen süreden fazla bekletmek cildinize zarar verebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder