Translate

11 Mayıs 2014 Pazar

Diadermine CC Krem

Ürünü ilk kullandığımda instagram da şöyle bir resim ve yazı paylaşmıştım:

Bu bir kabus olmalı. İkinci kullanımda bu kabus biter mi acaba?!


Evet bu kabus bitti ama nasıl başladı ve nasıl bitti? Önce BB ve CC Krem Farkı adlı yazımı muhakkak okumanızı tavsiye ederim.


High Tolerance serisi içerisinde yani, hassas ve kolayca alerjik reaksiyonlar gösteren ciltler için geliştirilmiş ürünler arasında yer alan CC Kremin özelliklerine ve ürünün vaatlerine bir bakalım.


* Parabensiz, silikonsuz ve parfümsüz.
* Sadece bir renk tonu var. O da "Doğal Ton".
* Avrupa Alerji Araştırma Vakfı ile geliştirildi ve test edildi.
* İçerdiği mineral pigmentler ile Cilt kusurlarını & Lekelerini kapatır. Cilt tonunu düzenler.
* Bitkisel özlerle zenginleştirilmiş HIGH TOLERANCE, cildin direncini ve toleransını arttıran ve yoğun nemlendirme özelliklerine sahip olan özel aktif içeriklere sahiptir.
* Hassas ve düşük toleranslı cildi rahatlatır, korur ve nemlendirir.
* Kuru ve hassas cildi yatıştırır, yoğun olarak nemlendirir ve korur.
* Normal ve karma cildi dengeler, nemlendirir ve matlaştırır.
* Özel bakım isteyen ciltlerdeki yaşlanma izleriyle savaşır.
* Olgun ciltlerde yaşlanma izleriyle savaşır ve cildi besler.
* Olgun cildi yeniden yapılandırır.
* 50 ml

Ürünü ilk kullandığım güne geri dönelim şimdi. Üründen bir miktar yüzüme uygulayıp parmaklarımla yüzüme dağıtmaya başladım ama dağıttıkça homojen bir görüntü elde etmem gerekirken sanki daha önceden uygulamış olduğum kremi yüzüm kusuyormuş gibi bir görüntü oluşmaya başladı. ( Aşağıda ki fotoğrafta olduğu gibi ) Bir an önce bu şeyi yüzümden silmem gerekiyordu ki o anda yaptığım şey de bu oldu. Daha sonra elim bu ürüne hiç gitmedi ama bir kenarda da öylece bırakamazdım.



Daha sonraki kullanımlarımda şöyle yaptım, " acele etmedim " Ürünü gene parmaklarımla yüzüme dağıtmaya başladım. Görüntü ilk kullanımdakiyle aynıydı ama bu sefer cildime yedirdim, yedirdim ve yedirdim. Sonra birkaç dk. bekledim. İşte bu iki hareket özellikle yaz aylarının yaklaştığı ve fondötenlerin bir kenara kaldırıldığı bu zamanlarda en çok kullandığım CC kremim olmasını sağladı.


Çok çok önemli bir nokta da gerçekten üründen az bir miktar geniş bir alana yetiyor. Ml. ölçüsünü de göz önüne alırsak bu da demek oluyor ki ürün epey bir süre gider.


Unutmayın kapatıcılık yok denecek kadar az, yalnızca cilt tonunu eşitlemek amacıyla kullanılabilir ki zaten CC Kremlerinde amacı bu. Ayrıca yüzünüzde hiçbir ağırlık yapmıyor.


Yapı olarak bir CC Krem de  olması gerekli tüm özelliklere sahip. Bu özellikler için gene bakmanız gerekli yer BB ve CC Krem Farkı adlı yazım.

5 yorum:

  1. Açıklamanız için teşekkür ederim dün ben de gidip kadınlar günü indirimi ayağına migrostan resimdeki cc ürününü aldım sabah işe gitmeden yüzüme uygulayım dedim. Fondoten uygular gibi yanaklara, alına parmağımla ürünü bıraktım sonrasında sıra geldi dağıtmaya ben yüzümde yedirmeye çalıştıkça ürün katmanlaştı suratım bembeyaz kaldı, yüzümün ürünü emmesi, yemesi mümkün değildi aynı sizin yaptığınız gibi peçete ile silmek kaldı bana da çok üzüldüm. Altına ürünü uygulamadan öncesinde nemlendirici krem sürmüştüm acaba o yüzden mi oldu diye suçladım kendimi ama yorumunuzu okuyunca sebebin ondan kaynaklı olmadığını anladım. Bir dahakine dediğiniz gibi acele etmeden üründen daha az alarak yapmaya çalışacağım. Çünkü en büyük hata bu ürünü kullanırken yüze fazla bol miktarda sürmek oluyor sanırsam bunu da anlamış olduk. :)

    YanıtlaSil
  2. Bende cc kremimi dün gratis ten aldım henüz 2 kez uyguladım ve pek bi fark görmedim ne kadar hafif olsada kapaticiligi az o büyük paketi nasıl bitircem bilmiyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ilk yorumumdan bu yana neredeyse 1 sene olmak üzereymiş ben aynı ürünü kullanmaya halrn devam ediyorum günlük makyajda severek uyguluyorum. Ama yazın denize giderken hafif kapatıcılık sağlasın diye sürmüştüm ama su değdiği an akıyor denememek lazım :)

      Sil
  3. Aldım ve 2.kullanimim da yüzüm de inanilmaz sekilde kucuk kcuk sivilceler ckti ya da alerji mi herneyse...kullanmaya devam edemicegim ama para verdim diye kenara da atamiyorum :/

    YanıtlaSil
  4. Bendede küçük kucuk sivilceler cikti hic sivilce çıkmıyordu ne yapacagimi bilmiyorum para verdim o kadar

    YanıtlaSil